• In Memoriam - Wiel Heuijerjans

Wiel was in de 50er jaren geen onbekende in het Nuther sportleven. Hij voetbalde zelf en stond als 'Stopperspil' in 't voetbalteam. Zijn teamgenoten omschrijven hem als een rots in de branding, met een ''schot als Ferenc Puskas!!''

Wiel had vier zoons welke verdienstelijk speelden in de hoogste teams van RKSV Minor. Zijn twee dochters handbalden bij HV Minor.
    Zelf was Wiel nog enige tijd actief als bestuurslid van RKSV Minor.

Een opmerkelijk feitje: Wiel had autovrees.
    Dit weerhield hem er echter niet van om de wedstrijden van zijn zoons bij Minor 1 te volgen.
    Zo presteerde hij het ooit om een beslissingswedstrijd in en tegen Helden te bezoeken per fiets.
    Maarliefst 120 KM werd er gereden, op een normale fiets. Géén racefiets. En dat terwijl hij op dat moment zeker geen sporterslichaam meer had. Het zegt iets over zijn karakter.

Hij was een kanjer, voor zijn gezin en voor onze vereniging.
    Wiel, bedankt. Rust zacht.