• Vrijwilligersavond RKSV Minor

Zaterdag 14 mei jl. vond onze jaarlijkse vrijwilligersavond plaats. Een avond waarin we onze zeer gewaardeerde vrijwilligers in het zonnetje zetten en samen met hen genieten van een hapje en een drankje. Tevens wordt op deze avond de vrijwilliger van het jaar uitgeroepen, worden de jubilarissen gehuldigd en eventuele eretitels uitgedeeld. Vanwege corona hebben we deze avond twee jaar niet kunnen organiseren, dus waren er iets meer jubilarissen dan normaal. Helaas konden zij niet allemaal aanwezig zijn.

• Jubilarissen:

60-jarig lidmaatschap
    : Jo Moonen

50-jarig lidmaatschap: Peter Diederen

40-jarig lidmaatschap: Bjorn Florax

25-jarig lidmaatschap: Raymond Buis, Camiel Cobben, Paula van Eert, Ton van Eert, Paul Debets, Mitch Odekerken, Tim Lempers en John Gielkens

Wij danken deze leden voor hun zeer gewaardeerde lidmaatschap en hopen hen nog vele jaren te mogen begroeten op ons sportcomplex!

• Lid van verdienste

Fieny Pinckaers

Fieny Pinckaers is uitgeroepen tot lid van verdienste. Fieny heeft zich jarenlang voor onze vereniging ingezet, met name in onze keuken. Op wedstrijddagen van Minor was zij hét vaste, vriendelijke gezicht in onze keuken. Al op ons oude sportcomplex konden we op haar inzet rekenen en dit heeft ze ook op het nieuwe complex nog vele jaren gedaan. RKSV Minor is Fieny hiervoor zeer erkentelijk en hopen haar nog vele jaren te mogen begroeten in onze kantine, alleen nu aan de andere kant van de balie!

• Vrijwilliger van het jaar

Bram Houwers is uitgeroepen tot vrijwilliger van het jaar!

We konden het afgelopen seizoen op meerdere gebieden op Bram rekenen.
    Zo floot hij bijna wekelijks diverse jeugd- en seniorenwedstrijden, traint hij de JO14-2 en neemt hij zo nu en dan ook nog de grensrechtersvlag in de hand!

Het bestuur van RKSV Minor is Bram hiervoor enorm dankbaar en we hopen nog lang van zijn inzet te mogen genieten!